سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه خانگی پارسی یار درباره

حکایتی از سعدی

    نظر

کتابدار م ق :

را شنیدم که به بخل چنان معروف بود که حاتم طایی در کرم .. تا به جایی که نانی به جانی  از دست ندادی و گربه بو هریره را به لقمه ای ننواختی  وسگ اصحاب کهف را ستخوانی نیانداختی.


معرفی کتاب

    نظر
روح الجنان کتابی است در مورد تفسیر قرآن کریم به زبان فارسی در بیست جلد در اویل قرن ششم به دست ابو الفتوح رازی تالیف شده است در این کتاب اطلاعات سودمندی از آیات  ومحکمات آورده شده است  و بعد با نثری روان به نقل و تفسیر پرداخته شده است.

سلام بر رشته دوستی ها

    نظر

امروز من بعد از خراب کردن امتحان نشستم پای کامپیوتر و شروع به نوشتن این مطالب کردم :

1- انرژی هسته ای حق مسلم است که گرفته وکی داده.

2_م‏ نمخام مشدی بگم که اینج هم چیز گرون

3-قربون صفاتن بروم ننه  برو .... همچیبزنم با این تو سرت که نفمی کجا رفتی

م مخواستم تقلب کنم ها دیدی چی شد ای گند بزند بهش کنار ددستم بود ها یرا نگا نکردم.

آه فهمیدی چی شد ....

دست حق به همرات برار


واقعا دیگه نمیدونم چه کنم

    نظر

خدایا به که بگم دوست دارم چه جوری بگم خیلی برات می میرم برای من دنیا یالنده  همش فدای یه تار موت چشمم همیشه اشکبارون کردی همیشه با همه آره با ماهم آره دیگه انتظار نداشتم این جور با من تا کنی ها..و

 

در این دوره که هیچکس به درد انسان نمی خور ه هرکس که برای انسان کاری می کند انتظار یه چیز از ما داره و همیشه سر ما منت میزاره که یک کار کوچیک برای ما کرده ولش کن به هر حال قربون معرفتش برم که هرچی دارم از اون دارم  ام هیچ وقت حتی یکبار هم به روم نیاورده  با اینکه اون همیشه حرفاشو زیر پا گذاشتم هر چی گفته از روی عشقی که به من دار بوده اما ....

اهمیت سازماندهی

    نظر

عصر حاضر که دوره پیشرفت سرسام آور فناوری بالاخص فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی است کمتر حرفه ای را می بینیم که فناوری رنگ تازه ای به آن نداده  و یا تغییر وتحول ایجاد نکرده باشد. علوم کتابداری و اطلاع رسانی نیز همپای  دیگر علوم  نه تنها از این پیشرفت ها مصون نمانده است بلکه خود نیز به عنوان یکی ازتجلی گاه های عمده فناوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی از جمله اینترنت می باشد.

       در اولین سال های ظهور اینترنت در کتابخانه ها به هیچ وجه گمان این همه تاثیرات عمیق این فناوری جدید بر کارکردهای کتابخانه نمی رفت. امروزه کتابداران با چالش های جدیدی در حرفه خود روبرو هستند، از جمله حوزه فهرستنویسی و سازماندهی از اینترنت بسیار تاثیر پذیرفته است و از آنجائیکه خود اینترنت نیز به عنوان یک محمل اطلاعاتی جدید است و از طرفی دیگر حجم روز افزون منابع اطلاعاتی موجود در اینترنت در حال افزایش است، باعث گشته است که کتابداران را در پی یافتن راه های بهتر و مطمئن تر جهت کسب اطلاعات دقیق تر، مفیدتر و سریع تر از این محیط جدید، به تکاپو و تلاش وادارد.

       کتابداران با توجه به ضعف اینترنت در سازماندهی منابع اطلاعاتی در تلاش هستند که روش های مناسبی را برای این امر پیدا کنند و در این میان کشورهایی مؤفق ترند که آهنگ ورود اینترنت به کتابخانه هایشان زودتر بوده است و لذا با با مشکلات آنها آشنا شده اند.

مرکز اسناد ومدارک علمی


سحن اول

    نظر

شاید روزی روزگاری   در دشت پر احساس خاطره ها تورا صدا زنند بالاتر از شیداترین فاصله ها و توبا قامتت     بایستی بردبارانه و بگویی من می توانم

به نام یزدان بی همتا

با عرض سلام خدمت شما دوستداران کتاب و کتابخوانی بالا خص شما عزیزان در رشته کتابداری و اطلاع رسانی . با آرزوی موفقیت و پیروزی برای همه ی دوستان عزیز و با تشکر .

تو اگر برخیزی من اگر برخیزم همه بر می خیزند چه کسی می خواهد من وتو ما نشویمم خانه اش ویران باد .